Dag 2 Bachte-Maria-Leerne

4 juli 2022 - Deinze, België

Bachte-Maria-Leerne is een deelgemeente van Deinze, in de Belgische provincie Oost-Vlaanderen.
En daar staan nu op de kampíng (dus niet kèmping, het is hier Vlaanderen hè). Lekker in onze vouwstoeltjes aan de visvijver, bij aan het komen van de eerste volle dag.

Vanmorgen om kwart voor 5 hoorde ik wat gerommel. Dat was Cor, die had besloten om lekker op tijd naar Oss te rijden om zijn tent op te halen.

IMG-20220704-WA0004

Ik draai me om en slaap nog even door, en ben om kwart over 8 mooi op tijd om onze buurman te zien vertrekken, samen met Jimmy op weg naar Rome.

IMG_20220704_082208 Even later is Cor er al weer, mooi op tijd voor 't ontbijt.

IMG_20220704_091719

En daarna op weg naar Lillo. Klinkt gek, is het ook, want alles eromheen is weg, opgeslokt door de Antwerpse Haven, maar Fort Lillo ligt er nog.

IMG_20220704_131625 Wat nu? We willen de zee aantikken en we besluiten dat Cadzand-Bad een prima plek is om dat te doen. Daar zaten we precies een jaar geleden ook, en bij die pizzaria eten we vandaag onze lunch:

IMG_20220704_150710

En toen weer terug de route op, het Kruis door België, van de kust linksboven naar Virton rechtsonder. Rond 17:00 hebben we wel genoeg gereden en gaan we een camping zoeken. Kempíng dus 😉.

Vandaag doen we niet veel meer. Boterhammetje eten, Belgisch biertje halen bij de kantine (we zitten vlakbij Brugge, dus 'ne Brugse Zot is wel op z'n plaats hè) en op tijd de tent in. De tentén dit keer, en dat vind ik niet heel erg. Het is gezellig hoor, zo met Cor, maar alleen in m'n tentje slapen, dat vind ik wel prima 🙂.

1. Tjalling:
    🙂🙂
  2. Anja:
    4 juli 2022
    Hopelijk een rustig nachtje, voor jullie beiden zonder snurk geluiden
  3. Cor en Hielke:
    Ik snurk niet.